Skuteczna reklama na wydarzeniach branżowych w Łodzi

Skuteczna reklama na wydarzeniach branżowych w Łodzi

23 sierpnia 2021 Reklama i media 0

Przygotowując się do imprezy wystawienniczej osoby odpowiedzialne za promocję marki powinny zamówić odpowiednie materiały, które będą rozdawane w trakcie wydarzenia. Absolutnym minimum jest przedrukowanie ulotek, broszur czy katalogów, które zawierają szczegółowe informacje na temat oferty firmy. Tego typu materiały muszą być następnie właściwie rozmieszczone na powierzchni całego stoiska. W tym celu stosowane są specjalne stojaki na ulotki w formacie A5 czy A4, które mogą być dowolnie ustawione.

Przykłady akcesoriów, które można znaleźć na targach

akcesoria i upominki reklamowe ŁódźNajczęściej można je znaleźć bezpośrednio koło lady wystawienniczej, gdzie przedstawiciele firmy toczą pierwsze rozmowy z zainteresowanymi klientami. Holdery na ulotki można również przymocować do ścian stoiska co umożliwia ich zabranie przez osoby niezainteresowane szerszą rozmową. Warto jednak wspomnieć, że oprócz klasycznych materiałów promocyjnych często rozdawane są również akcesoria i upominki reklamowe Łódź jest miastem na terenie którego funkcjonuje wiele różnych agencji reklamowych, które mają w swojej ofercie naprawdę ciekawe i unikalne przedmioty. Absolutnym hitem są długopisy, które mogą być wykonywane z różnych materiałów. Najczęściej do ich konstrukcji wykorzystywany jest metal. Niemniej jednak ostatnio równie dużą popularnością cieszą się długopisy eko. Warto wspomnieć, że w przypadku wyboru takiego gadżetu, który jest następnie rozdawany na targach ważnym zagadnieniem jest jego właściwe znakowanie. Na obudowie długopisu nanoszone są bowiem podstawowe informacje związane z działalnością przedsiębiorstwa. Można tutaj wymienić chociażby logotyp marki, dane kontaktowe czy dane adresowe. Osoby odpowiedzialne za zamówienie powinny również oszacować jego wielkość. Im większy wolumen tym mniejsza cena jednostkowa co wynika z rabatów udzielanych przez hurtownię czy agencję reklamową. Długopisy mogą być następnie rozdawane na kolejnych wydarzeniach ponieważ ich odpowiednie przechowywanie nie pogarsza ich właściwości.

Oprócz długopisów często na stoiskach targowych można znaleźć również słodycze, karty przetrwania czy różnego rodzaju latarki. Wiele tak naprawdę zależy od budżetu przeznaczonego na marketing i promocję. Jak widać obecnie bardzo ważnym zagadnieniem jest uczestnictwo w wydarzeniach branżowych co pozwala dotrzeć do osób zainteresowanych ofertą przedsiębiorstwa. To z kolei pozwala nawiązać nowe kontakty biznesowe, a także wejść we współpracę z nowymi dystrybutorami czy dostawcami. Jest to sytuacja, która pozwala budować silną i rozpoznawalną na rynku markę. Jest to niezwykle istotne w perspektywie dalszego rozwoju oraz ekspansji.