Ścianki reklamowe z różnych materiałów

Odpowiednia prezentacja produktów jest bardzo istotna w procesie ich sprzedaży. Dlatego szczególnie na witrynach i targach dba się o to, aby tło, na jakim się one znajdują, nie odwracało uwagi. Zwłaszcza jednak w tym drugim wypadku musi ono spełniać pewne standardy związane z trwałością materiału i estetyką. Obecnie więc bardzo chętnie używa się do tego celu ścianek tekstylnych. Zastępują one te wykonane z kartonu i papieru ze względu na swoją wytrzymałość i łatwość użytkowania oraz szerokie możliwości personalizacji. Nadal jednak widać zainteresowanie klasycznymi tłami.
Zalety ścianek tekstylnych
Odpowiedni sposób prezentacji produktów może znacząco wpłynąć na wzrost ich sprzedaży. Dotyczy to zarówno tych pokazywanych na witrynach sklepowych, jak i na targach. Dlatego też widać wzrost zainteresowania nowoczesnymi sposobami aranżacji stoisk. Wśród nich szczególną popularność zdobywa tekstylna ścianka reklamowa. Do niedawna, jako tła najchętniej wybierano zadrukowane plansze z papieru, kartonu lub luźnej tkaniny. Były one jednak wyjątkowo podatne na zniszczenia i zabrudzenia, luźna tkanina wymagała natomiast prasowania przed każdą prezentacją. Uniemożliwiały także ich poprawne oświetlenie, ze względu na odbijanie światła i zagniecenia. Ścianki tekstylne eliminują natomiast wszystkie te problemy. Transportuje się je łatwo i bardzo szybko rozkłada, dzięki stelażom. Następnie tkanina jest naciągana na nie. To sprawia, że nie wymaga prasowania, gdyż jej powierzchnia jest ciągle napięta. W razie zabrudzeń wystarczy ją tylko wyprać. Dzięki elastyczności jest też bardzo wytrzymała. Niełatwo ją rozerwać, przetrzeć czy przebić. Stelaże posiadają też listwy na oświetlenie. Materiał nie odbija światła, dlatego rozkłada się ono równomiernie na jego powierzchni. Nadal widać wiele stoisk, które wykorzystują starsze rozwiązania, jednak jest ich z roku na rok zdecydowanie mniej. Szerokie możliwości personalizacji ścianek stanowią o ich atrakcyjniejszym wyglądzie, który może wpłynąć na lepszą prezentację produktu.
Osoby odpowiadające za sprzedaż produktów, szczególną uwagę przykładają do sposobu ich prezentacji. Odpowiednie tła, mogą być wykonane z kartonu, papieru lub tkaniny. Obecnie coraz większą popularność zdobywają ścianki tekstylne na rozkładanych stelażach. Są one bardzo wytrzymałe i odporne na zniszczenia. W razie zabrudzeń wystarczy je tylko wyprać. Ich powierzchnia nie odbija też światła, dzięki czemu możliwe jest ich efektowne oświetlanie. Możliwa jest także ich personalizacja, co dodatkowo zachęci potencjalnych klientów.
Najnowsze komentarze