Ceny ścianek reklamowych

Popularne od niedawna ścianki wystawowe posiadają wiele zalet. Przede wszystkim podnoszą atrakcyjność wizualną stoiska dla potencjalnych klientów. Jedynym minusem, jakiego można doszukać się w ich użytkowaniu, jest cena. Ścianki takie są bowiem dużo droższe niż ich odpowiedniki z innych materiałów. W zależności od kształtu i wielkości mogą one kosztować nawet kilka tysięcy złotych. Pamiętać jednak przy tym trzeba, że jest to produkt niezwykle wytrzymały, który można prać i używać nawet przez kilka lat, gdyż nie zmienia on swoich właściwości wizualnych.
Zakup ścianek reklamowych
Dla osoby, która często podróżuje w celu prezentacji produktów i usług na targach, ważna jest wytrzymałość elementów stoiska, a także wygoda ich przewożenia. Dlatego też często sięgają one po ścianki reklamowe tekstylne. Jest to rodzaj tła wystawienniczego, które wykorzystuje stelaż, na który naciąga się elastyczną tkaninę. Można je prać, są też odporne na działanie warunków atmosferycznych i uszkodzenia mechaniczne, a do tego bardzo łatwo rozkłada się je i transportuje. Zastępują one coraz częściej ścianki z kartonu i papieru, jednak ich jedynym minusem jest cena. Koszt ścianki papierowej wraz ze statywami podtrzymującymi, zazwyczaj wynosił od kilkudziesięciu, do kilkuset złotych. Tła wykonane z materiałów elastycznych wraz ze stelażem, mogą natomiast kosztować od siedmiuset złotych, do nawet kilku tysięcy. Wszystko zależy od projektu takiego elementu. Najtańsze są ścianki w formie prostokąta. Ich stelaże nie wymagają zastosowania wielu elementów, a i ich kształt oraz wykrój materiału jest bardzo prosty do uzyskania. Jeżeli chce się jednak mieć dużą ściankę o niestandardowej trójwymiarowej formie, trzeba liczyć się z wydatkami powyżej dwóch tysięcy złotych. Pamiętać jednak warto o tym, że ścianka taka wymaga tylko jednorazowego wkładu tak dużej sumy. Jej wytrzymałość i możliwość prania materiału sprawiają, że można jej bez przeszkód używać przez wiele lat, a w razie potrzeby wymienić jedynie tkaninę.
Ścianki tekstylne są bardzo chętnie wybierane przez osoby jeżdżące na targi produktów i usług. Dzięki ich wykorzystaniu można stworzyć stoisko, które swoim wyglądem będzie zachęcać potencjalnych klientów. Jedynym ich minusem okazać może się wysoka cena. Ścianki takie kupić można już za kilkaset złotych, jednak jeżeli projekt będzie wymagał większego stelaża lub niestandardowego kształtu, koszty wzrosnąć mogą nawet do kilku tysięcy. Trzeba jednak pamiętać o tym, że elementu tego można używać przez wiele lat, wkład ten jest więc jednorazowy.
Najnowsze komentarze