Cechy ręczników w hotelach

Zawsze, gdy pakuję walizkę na wakacje staram się, aby wziąć jak najmniejszą ilość rzeczy. W związku z tym, że zazwyczaj cała nasza rodzina pakuje się w jedną dużą walizkę, chcę ograniczyć ilość rzeczy do minimum. W związku z tym nie zabieram ze sobą zbędnych rzeczy takie jak suszarka do włosów, prostownica czy inne gadżety. Wszystko, co jest dostępne w hotelu chcę wykorzystać maksymalnie.
Śnieżnobiały ręcznik w hotelu
Dlatego też, gdy wyjeżdżam na wakacje z rodziną i nie jedziemy samochodem nie biorę pewnych rzeczy. Upewniam się tylko czy na miejscu są dostępne takie rzeczy jak na przykład ręczniki hotelowe. Oczywiście plażowe biorę w podróż, ale z hotelowych korzystam na miejscu. Zazwyczaj ręczniki hotelowe dostępne dla gości są w kolorze neutralnej bieli i przysługują w ilości takiej samej jak ilość osób nocujących w pokoju. W zależności od rangi i standardu hotelu ręczniki zazwyczaj są białe. Zdarza się, że są w innych kolorach, ale wtedy mamy do czynienia raczej z pensjonatem lub motelem. W hotelu przeważnie są białe – po to, aby wyglądały czysto i estetycznie. Producenci wykonują ich z takiego materiału, który szybko schnie. Muszą być one praktyczne w użyciu a przede wszystkim świeże i schludne. Żaden gość nie życzyłby sobie, aby nie były one wymieniane lub były poplamione. To jest bardzo ważny element każdego service roomu i personel hotelu bardzo dba o te elementy. Żaden ceniony hotel nie może pozwolić sobie na to, aby wieść po brudnych ręcznikach rozniosła się wśród gości – tych obecnych i przyszłych. Na ręcznikach hotelowych można umieścić logo hotelu, co jest rewelacyjnym pomysłem na reklamę hotelu. Często gęsto zdarza się, że takie ręczniki giną, bo są przez przypadek zabierane przez gości. Wiadomą rzeczą jest, że nikt później ich nie odsyła. Każdy hotel powinien liczyć się z tym, że mogą powstać tego typu braki, dlatego powinien mieć zapas ręczników na stanie. Ręczniki w zależności od przeznaczenia mogą mieć różne wymiary. Najmniejsze służą do wycierania rąk a największe do wycierania ciała po kąpieli. Ważne jest, aby ręcznik był miękki a nie szorstki. Im jest milszy w dotyku, tym lepsze wspomnienia i skojarzenia o hotelu będzie miał gość.
Z pozoru wydaje się, że są to mało znaczące i istotne elementy, które nie są aż tak bardzo ważne i istotne. Niemniej jednak w przypadku działalności hotelowej najistotniejsze są wszystkie detale, które składają się na ogólne wrażenie o hotelu. Należy zadbać o nie wszystkie, łącznie z wspomnianymi ręcznikami, które powinny spełniać ogólne normy.
Najnowsze komentarze